شهردار منطقه دو مشهد از فعالیت های عمرانی شرکت نوید بازدید بعمل آورد.

 شهردار منطقه دو مشهد به همرا چند تن از معاونیین خود صبح امروز با حضور در منطقه گردشگری سپاد از فعالیتهای عمرانی نوید و بطور خاص از پروژه آماده سازی اراضی 44هکتاری متعلق به شرکت نوید بازدید بعمل آوردند.

  مهندس محمدرضا قلندر شهردار منطقه دو مشهد در این بازدید میدانی ضمن اظهار خرسندی از پیشرفتهای بسیارخوبی که شرکت نوید درعرصه عمران و آبادانی این نقطه از پایتخت معنوی ایران و مشهدالرضا بعمل آورده اند.آمادگی شهرداری را جهت تعامل با شرکت نوید به منظور رفع  برخی موانع در راستای تحصیل حریم و تسریع در بازگشایی بلوار خیام شمالی  اعلام نمود و گفت جا دارد با توجه به اقدامات بسیار خوب و سرمایه گذاری کلان و موفقیتهای که شرکت نوید در اجرای این پروژه عمرانی تاکنون داشته است ازشهردار مشهد و دیگر مدیران و مسئولین عالی رتبه استان دعوت گردد تا با حضور در این منطقه از نزدیک با چگونگی و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مذکورآشناگردند.

دکترمحمد هادی حسینی سرچشمه مدیر عامل شرکت نویدخراسان نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های جهادی نوید از آغازتاسیس تاکنون پرداخت و بیان داشت: از افتخارات نوید آبادانی حدود 500/000 متر مربع از اراضی شهر مقدس مشهد و خاصا شهرک الماس ،اسماعیل آباد و فتح آباد و احداث مجتمع تجاری نوید و تالارهای لوکس طلایی است.
وی افزود: نوید به عنوان یک شرکت خصوصی و با پهنه  12هزار نفری سهامدار توانسته است در قالب ارایه طرح تفصیلی و اجرای مرحله به مرحله آن به اشتغال زایی عمران و توسعه شهری کمک نماید.
مدیر عامل شرکت نوید در ادامه اظهار داشت: ما در تعاملات خود با شهرداری،بیشتر از همکاری به همدلی نیاز داریم و امیداواریم بتوانیم در قالب اعتماد متقابل در انجام اقدامات وحل مشکلات احتمالی منطقه بکوشیم.

و در پایان مدیرعامل شرکت و دوتن ازکارشناسان ذی ربط نیزضمن ارائه توضیحات لازم در این خصوص به سئوالات شهردار محترم و همراهان وی پاسخ دادندو تصمیماتی نیزدر جهت تحصیل حریم اتخاذ گردید .

لینک عضویت درکانال تلگرام شرکت نوید خراسان???

https://telegram.me/NavidCo

همچنین ببینید