پیام مدیرعامل

 

سهامداران ارجمند

سلام علیکم

با عنایت خداوند متعال و با اعتماد هیأت مدیره محترم ،  توفیق خدمت در شرکت نوید خراسان به اینجانب ارزانی شد تا برنامه هایی را که از مدتها پیش همراه همکاران عزیزم در این شرکت پی ریزی کرده بودیم دوباره پیگیری نموده و اجرایی نمایم .

پذیرش این مسئولیت فرصتی را برای تداوم خدمت بیشتر به جامعه ایثارگران و سهامداران محترم شرکت نوید به وجود آورده است و عزم آن داریم  در این راه همواره رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را که درباب اقتصاد مقاومتی بیان فرموده اند نصب العین خود قرار داده و از بزرگمردانی نظیر سردار شهید شوشتری که همواره دغدغه مند وضعیت معیشت ایثارگران بودند الگو پذیری نماییم بدیهی است که  این امر جز با ارائه راهکارهای مبتنی بر مطالعه و بهره مندی از فرصت ها و تلاش مضاعف در جهت به ثمر رسیدن اهداف شرکت و تکالیفی که هیئت مدیره بر آن تاکید داشته اند، میسر نخواهد شد.

نوآوری ،بهبود مستمر فرآیندهای ارائه خدمات، اصلاح ساختار سازمانی و چابک سازی شرکت، سرعت در اجرای پروژه ها، ارتقاء بهره وری منابع شرکت،مدیریت بهینه هزینه های مالی،بستر سازی برای تامین مالی پروژه ها، تکریم و ارزش آفرینی بیشتر برای سهامداران به عنوان سرمایه های ارزشمند شرکت نوید، همچنان در رأس برنامه هاخواهد بود تا به نحوی شایسته بتوانیم اعتماد شما را پاسخگو باشیم.

اینک ما رسالت گسترده ای در ورود به حوزه های مختلف اقتصادی به وِیژه در امور عمرانی و سرمایه گذاری که در اساسنامه شرکت نوید وجود دارد بر دوش داشته و باید تلاش خود را برای دستیابی به حوزه های درآمدی بیشتر انجام دهیم.

ادامه روند سیزده ساله پیشرفت و تداوم موفقیت های شرکت نوید با توجه به شرایط اقتصادی کشور و رکود تورمی که به آن مبتلا هستیم و وجود رقبای فعال و فراوان، نیازمند اتخاذ استراتژی های مناسب برای گذر از این شرایط با بروزرسانی برنامه ها و انجام برنامه ریزی لازم برمبنای شرایط اقتصادی کنونی است که بایدبه آن توجه ویژه داشت و البته این مهم جزبا همفکری،همراهی وهمدلی  سهامداران گرامی و اعضاء محترم هیات مدیره ، همچنین ارتقاء توانمندی کارکنان و مدیران شرکت امکان پذیرنخواهدبود.

اکنون با امید به الطاف ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا ( علیه السلام ) در قامت یک خدمتگزار و به عنوان مدیر عامل شرکت نوید با شما سهامداران  و کلیه ذی نفعان نوید پیمان می بندم تا تمامی داشته هاو تجربیاتم را در مسیر تداوم حضور بالنده و موثر و اعتلای نظام اقتصادی شرکت نوید خراسان و به تبع آن معیشت سهامداران محترم به کار بندم. یقین دارم که در این راه دشوار همچنان همراه و همگام اینجانب و همکارانم خواهید بود . ان شاء لله

من الله توفیق

 مدیرعامل شرکت نوید خراسان

همچنین ببینید