تکمیل و تجهیز تالارها ورستوران لوکس طلایی مجتمع تجاری نوید بزودی

 

روزگذشته باهدف تسریع درخدمت رسانی بیشتربه شهروندان گرامی وگردشگران و زائرین حضرت علی ابن موسی الرضاعلیه السلام، باتسریع درراه اندازی تالارها و رستوران مجتمع تجاری تفریحی نوید جلسه کارگروه فنی مهندسی شرکت نوید خراسان باطرف بهره بردارتالارها و رستوران مجتمع تجاری نوید دردفترمدیر عامل شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نوید دراین جلسه که آقای مهندس حسینی مدیر عامل و چندتن ازهمکاران خود درکارگروه فنی ومهندسی وآقای راشدی بهره بردار و مدیرمسئول تالارها و رستوران حضور داشتند مهندس حسینیون مدیر فنی ومهندسی شرکت گزارشی از روند اجرایی پروژه مذکورارائه داد و برتسریع درتامین برخی ازتجهیزات موردنیاز و نظربهره بردارتاکید نمود.

در ادامه مدیرعامل،بااشاره به اینکه آماده سازی تالارها ورستوران دردوبخش ساخت وتجهیزانجام شده است افزود: دربخش اول پروژه که تکمیل و اتمام ساختمان است کار تمام شده است وکارتکمیل و تجهیز تالارها ورستوران به تجهزات آشپزخانه  ، اطاق عقد ، آتلیه ، صندلی وسیستم های صوتی ونور است توسط بهره بردار و باهمکاری کارشناسان وعوامل فنی شرکت بزودی انجام خواهد شد.و انشاءالله بهره بردار محترم نیز تمام هم خود را بکارخواهد بست تاباتکمیل و تجهیز تالارها ورستوران این پروژه عظیم در یک بازده زمانی 45 روزه به اتمام رسد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر لازم مواردی از جمله تعین اسامی تالارها ی پذیرایی که یک تالاربنام صدف و دیگر ی بنام مرجان و همچنیین طبقه رستوران نیز بنام رستوران لوکس طلایی نام گذاری وبه تصویب رسید.
گفتنی است پروژه تالارهای صدف و مرجان و رستوران لوکس طلایی به عنوان یکی از پروژه های درنوع خودزیبا ، منحصر به فرد و باموقعیت مکانی عالی و با زیربنای بیش از 6هزار متر مربع درسه طبقه مجزا وعلاوه بر طبقات تجاری وپارکینگ احداث گردیده است..

تهیه وتنظیم خبر : روابط عمومی

 

 

 

 

همچنین ببینید