اولین نشست جلسات هم اندیشی شرکت نوید خراسان

در روز پنجشنبه مورخ 1402/10/7 با حضور جمعی از نمایندگان محترم سهامداران اولین جلسه هم اندیشی پس از مراسم آغازین شروع عملیات عمرانی پروژه ساختمان جدید اداری شرکت برگزار گردید .
به نقل از روابط عمومی شرکت :
در روز پنچشنبه با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و نمایندگان محترم سهامداران شرکت نوید در محل دفتر کارگزاری شرکت نخستین جلسه هم اندیشی سه ماهه آخر سال 1402 برگزار گردید تا علاوه بر ارائه گزارش اقدامات انجام شده توسط شرکت به سهامداران محترم از پیشنهادات و انتقادات آنها استفاده گردد .
پس از تلاوت آیات پر نور قرآن کریم در ابتدای جلسه رئیس محترم هیئت مدیره جناب آقای محمد صمیمی به بیان گزارشی از عملکرد شرکت از ابتدای سال در خصوص پیگیری پایانکار مجتمع نوید و پرداخت طلب شهرداری و اتمام مرحله حد نگار ، صدور رأی قطعی در پروژه صنف قماش ، آسفالت بولوار 35 متری نوید ، تعیین سهم اراضی ، تسریع و تسهیل انتقال اسناد و قیمت منطقه ای و … پرداختند. در ادامه صحبت های ایشان سهامداران محترم با تشکر از خدمات انجام شده در طول این مدت به ذکر نکات و سوالات خود پرداختند .
جناب آقای حجه السلام دری با ذکر این نکته که باید برنامه ها سنجیده و در زمانبندی مناسب صورت گیرد تاکید فرمودند و خواستار پیگیری مجدانه در بحث خرید و تملک زمین های کرانه ی شمالی شهر و بحث افزایش سرمایه برای این امر مهم شدند.
در ادامه موضوعات ذیل توسط نمایندگان معزز سهامداران (جناب آقایان صدیقی ، قاسمی ، جمالی ، بابایی ، محکی ، نیاززاده ، یزدانی فر و سرکارخانم قربانیان) عنوان گردید :
1- تاکید بر جابجایی و انتقال زودتر شرکت به اراضی 44 هکتاری
2- بررسی و توضیح در خصوص قیمت تعرفه ها
3- ساخت یا واگذاری قطعات چندخانواری توسط شرکت یا مشارکت در ساخت
4- جذب سرمایه گذار در اراضی 44 هکتاری
5- برگزاری جلسات هم اندیشی با محورهای مشخص
6- تقویت روابط عمومی شرکت در بحث اطلاع رسانی و تولید محتوا
سپس عضو محترم هیئت مدیره جناب آقای مهندس جهانیان تداوم در برگزاری جلسات هم اندیشی و استفاده از نظرات و پیشنهادات نمایندگان محترم در خصوص برنامه های آتی شرکت را کارآمد و لازم دانستند . عضو دیگر هیئت مدیره جناب حاج آقای گلزار شرایط کنونی شرکت را مطلوب دانسته و تثبیت و ارتقاء قیمت سهام و تعرفه را با انجام یک کار کارشناسی شده تأکید و تأیید نمودند .
در پایان مدیرعامل شرکت نوید به بیان توضیحاتی در مورد سوالات و پیشنهادهای سهامداران پرداختند و بر این نکته تاکید نمودند که کارهای شرکت به جد در حال پیگیری است و خبرهای خوبی برای سهامداران شرکت در راه است . ایشان خاطر نشان کردند که جلسات هم اندیشی تا پایان سال به صورت برنامه ریزی شده در 8 جلسه با حضور سهامداران و نمایندگان آنها برگزار خواهد شد تا از روند اقدامات شرکت مطلع و با نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود باعث ارتقاء رسالت و اهداف عالیه شرکت گردند.
جلسه در ساعت 11:30 با ذکر صلوات بر محمد(ص) و آل محمد به اتمام رسید .

همچنین ببینید