دیدار مدیران شرکت با مهندس زمانیان مدیرکل نظارت شهرداری

به گزراش روابط عمومی شرکت نوید خراسان جلسه ای در روز شنبه مورخ 1403/06/03 با حضور آقای مهاجرانی رئیس محترم هیئت مدیره و جناب آقای مهندس حسن زاده مدیرعامل محترم و آقای سیدیاسین حسینی مدیر واحد فنی و مهندسی شرکت نوید خراسان در محل دفتر مهندس زمانیان مدیرکل محترم نظارت بر اجرای طرح های عمرانی پیرامون مطالبات آماده سازی برگزار گردید :
در ابتدای جلسه مهندس حمیدرضا حسن زاده مدیرعامل شرکت نویدخراسان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی برای حاضرین آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به نظام جمهوری اسلامی را نمودند . ایشان تلاش برای کسب رضایت سهامداران را در جهت کسب رضای خداوند عنوان نمودند و اشاره کردند در این راه از هیچگونه زحمتی مضایقه نخواهند نمودند . در ادامه به شرح درخواست شرکت در مورد مطالبات آماده سازی پرداختند و خواستار حل شدن این مسئله که حق 12 هزار سهامدار ایثارگر و رزمنده است پس از حدود 9 سال شدند . ایشان تایید شدن کار توسط کارشناسان شهرداری در زمان اجرا و تفاهم نامه فی مابین شرکت و شهرداری را در جهت فعالیت شرکت عنوان نمودند و ابراز امیدواری کردند تا با همکاری شهرداری این مسئله مرتفع گردد .
در ادامه آقای مهاجرانی رئیس محترم هیئت مدیره نیز ضمن عرض تسلیت ایام صفر، حسینی شدن و حسینی ماندن و خدمت در راه حسین را از خداوند متعال استعانت نمودند . ایشان نیز به این نکته اشاره نمودند که آماده سازی در آن زمان به درخواست شهرداری صورت گرفته است کما اینکه قسمتی از مسیر آماده سازی شده توسط شرکت در ادامه توسط شهرداری آسفالت و مورد بهره برداری قرار گرفته است . ایشان بیان نمودند که کارهای صورت گرفته در حوزه آماده سازی زمین مشهود و صورت گرفته است و شرکت ادعای به حق خود را در مورد کارهای صورت گرفته از شهرداری پیگیری خواهد نمود .
در ادامه جناب آقای زمانیان مدیرکل محترم نظارت بر اجرای طرح های عمرانی ضمن خوش آمدگی به اعضای شرکت نوید و عرض تسلیت بابت عزای سید و سالار شهیدان ، از درگاه خداوند برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند . ایشان نیز مطالبات شرکت نوید در بحث آماده سازی را مطالبه ی به حقی عنوان نمودند . در ادامه با ذکر تاریخچه ای از اقدامات انجام شده به کارهای صورت گرفته در مدت اخیر اشاره نمودند که قرار براین شده تا لایحه ای از سمت شهرداری با توجه به تمامی شرایط و مدارک موجود به شورا ارسال گردد . ایشان مجموعه شهرداری را به جد پیگیر رفع این موضوع عنوان نمودند و دعا نمودند که ان شاالله هرچه سریعتر این موضوع حل و فصل گردد .
جلسه در ساعت 11 با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

همچنین ببینید