گفتگو با یکی ازقدیمی ترین سهامدار نوید خراسان

اولین  بخش از گفتگوهای صمیمانه با سهامداران به همت واحد روابط عمومی شرکت نویدخراسان تهیه و تنظیم گردید                                                                                                                                                               .
درمتن پیش روبه گفتگو بایکی ازسهامداران شهرستان طبس پرداخته شده است .
در بخش اول این گفتگوها آقا عباس رشید پور  از سهامداران ایثارگر  وازپیشکسواتان دفاع مقدس ازشهرستان طبس به بیان دیدگاه ها و نظراتشان پیرامون عملکرد شرکت نوید خراسان پرداخت که در ادامه می خوانیم                              :

 آقای عباس رشید پور در ابتدا ء این گپ دوستانه  ضمن ابراز خرسندی از این گفتگوی صمیمانه گفت من قریب بیست سال است که سهامدار شرکت نوید هستم  ودر آن زمان با تهیه اندک  مبلغ اندوخته ایی که داشتم  تعداد کمی سهام  نوید را آتهم بصورت نقد و اقساط ازشرکت خریداری نمودم و به تدریج ودر مراحل مختلف سهام خود را افزایش  دادم  یطوری که الان نسبت به 20سال قبل سهام خود را  حدود هزار دویست درصد افزایش داده ام   وی در پاسخ به این سوال که سهام نوید چه تاثیری در زندگی شما داشته است؟ گفت به همت وتلاش  همه مدیران شرکت ، با منافعی پر خیر برکتی  که از طریق خرید و فروش سهام وبا سودهایی که از این راه کسب کرده ام  توانستم   چندین نوبت به کربلای معلا سفر نمایم و خیلی از مشکلات مالی زندگیم را  نظیر تامین هزینه تحصیلی ، پرداخت مبلغ رهن منزل برای فرزندانم و همچنیین تامین بخشی از مبالغ مورد نیاز خرید ملک را مرتفع نمایم .                                                         

 اقای رشید پور در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا در طول این سالها دوستان واطرافیان خود را به سرمایه گذاری و خرید سهام تشویق نموده اید یا خیر ؟  گفت بله من بسیاری از دوستان را جهت مشارکت در این سرمایه گذاری تشویق نموده ام و بحمدالله همه آن عزیزان از این سرمایه گذاری راضی و خشنود هستند والان برخی از دوستان و اقوام که به هر دلیلی  خود را محروم از این سرمایه گذاری نموده اند افسوس می خورند،                       

این سهامدار ایثارگر نوید در ادامه به افزایش قیمت سهام و تعرفه که معمولا هر ده روز رخ میدهد اشاره کرد وگفت این افزایش قیمت و هماهنگی آن با تورم، سهامداران را امیدوار می نماید وبه آن دسته از صاحبان سهام نوید که بنا بر هردلیلی قصد فروش سهام خود را دارند  توصیه نمود که از فروش سهام  خود خوداری نمایند.                                  

  رشید پوردرپایان  با بیان این جمله که من هروقت به شرکت نوید می آیم  خستگی ازتنم رفع میشود ونشاط تازه ایی می گیرم اظهار امیدواری کرد تا ،انشالله  صف خرید همواره برتقاضای فروش غلبه داشته باشدو با تدابیر هوشمندانه هیات مدیره ومدیر عامل خدوم شرکت   وبا فعالیتهای خالصانه  دیگر عزیزان خدوم این شرکت تاکنون داشته و خواهند داشت روز به روز به ارزش سهام ودارایی های شرکت  افزوده گردد. کد خبر 116 ت 10/07/1403 روابط عمومی

همچنین ببینید